شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

با من ای عشق امتحان ها می کنی

 

با من ای عشق امتحان ها می کنی

واقفی بر عجزم اما می کنی

هم تو اندر بیشه آتش می زنی

هم شکایت را تو پیدا می کنی

عارفان را نقد شربت می دهی

زاهدان را مست فردا می کنی

مرغ مرگ اندیش را غم می دهی

بلبلان را مست و گویا می کنی

 

 

امروز تمام حرفای دلم رو در شعر فوق دیدم

پس واستون نوشتم تا حرف دلم را بدونید

خصوصا شما دوست عزیز

"رز سفید"

خیلی خوشحالم که توی این مدت کم تونستم دوستای خوبی پیدا کنم

و امید وارم هیچ وقت گرمای وجودشون، قلب سردم را ترک نکنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
رز سفید پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 23:05 http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام....نمیدونم چی بگم...جز اینکه منم خوشحالم که همراه خوبی مثل شما پیدا کردم...کسی که تو ایم مدت کم سنگ صبورم بوده...همرازم بوده...هم فکرم بوده..هم زبونم بوده...و..... پس من باید بیشتر خوشحال باشم... و ممنون و شکر گذار حق واسه داشتن دوست دل سوزی مثل شما... بعد میبینمتون...فعلا...در پناه حق...یا علی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد