شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

درس مهر و محبت نسبت به اولاد.

برخى از اصحاب از گریه پیامبر(ص) برای فوت قرزندش تعجب مى کردند. امّا پیامبر(ص) در این جا مثل همه مراحل به مسلمانان درسى بزرگ آموخت :

 

مهر و مودت به اولاد از عالیترین و پاک ترین تجلیات روح انسانى است و نشانه سلامت و لطافت آن مى باشد. پیامبر عالیقدر(ص) پیوسته مى فرمود: «اکرموا اءولادکم» فرزندان خود را گرامى دارید و نسبت به آنها مهر بورزید. بارى یگانه فرزندى که از آن حضرت به یادگار ماند و رشته تابناک ولایت و امامت را - در صفحه روزگار- پایدار ساخت، دخت ارجمند آن سرور(ص) یعنى فاطمه زهرا(ع) زوجه وصى آن حضرت على(ع) بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
شاعر غزل درد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:51 http://ghazaledard.blogfa.com

سلام.محتاجیم به دعا.شما که به خدا نزدیکتری برای منه تازه داماد دعا بفرمایید.

شاعر غزل درد دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 http://ghazaledard.blogfa.com

سلام.خوبین الحمد الله.با خیال راحت به خانم محترمتون بفرمایید من مردم نه زن.امیدوارم زندگی ای پر از شادی در پیش رو داشته باشید.پس شما به سایت من سر نزذیذ وگرنه متوجه پسر بودن من می شدید اما امان از دست این خانمها.

سلام دسوت عزیز.
از طریق وبلاگ شاعران غزل درد با وبلاگت آشنا شدم.
جالب بود و خواندنی.
پیش منم بیا.خوشحال میشم.
با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن .منتظرت هستم.
با آرزوی بهترینها:بهار

یاس سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 http://gheddis.blogsky.com

سلام حسین جان
نماز و روزهات قبول باشه برای منم دعا کن
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد