شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

اختتامیه سرگذشت ارواح

بیانیه اختتامیه مجوعه داستان های سرگذشت ارواح

     سلام دارم خدمت کلیه بروبچ با حالی که توی این مدت نسبت به بنده و وبلاگ خودشون ابراز لطف داشتن و با حضورشون سبب دلگرمی این روح کوچولو بودند. دمتون گرم. امیدوارم برگ سبزی که پیش کش کردم لایق افتاده باشه و مورد پسند.

     و اما نظر به دنگ و فنگ های کپی رایت و امثالهم خدمتتون عارضم که آنچه ملاحظه می فرمودید برگرفته از کتاب سرگذشت ارواح در برزخ نوشته اصغر بهمنی از انتشارات سعید نوین بود. که این اصغر آقای گل با توجه به آیات و روایاتی که در مورد برزخ نقل شده این داستان ها را خلق کرده بودن که دمشون گرم و دستشون طلا و دهنشون گلاب و دلشون برف. انشاءالله خدا یک در دنیا و هزار در برزخ و هزاران در آخرت خیرشون بده.

     مع الوصف با پایان آمد این دفتر ولی حکایت همچنان باقی است پس جان دوست ...تون کانال را عوض نکنید و همچنان به این کلبه خرابه نظر لطفی داشته باشید، این روح سرگردان هم که کوچیک همتونه قول می ده بازم واستون پر حرفی کنه و کشکول سرایی البته اگه دوست داشته باشید و بهش رخصت بدید.

     راستی تشکر یادم نره! بدین وسیله روح سرگردان از کلیه و دست و قلم و نظر اشخاص حقیقی و حقوقی و اول الی سوم شخص جمعی که با قدوم گرمشون زینت بخش محفل ما بودند کمال تشکر را به عمل آورده و علو درجات را برای رفتگان و بازماندگان از درگان احدیت التماس می نماید.

     زین پس هم دوستان عزیز با یه کلیک کوچولو روی لینک مربوطه به موضوع داستان ارواح که همین کنار صفحه سمت راست داره از خجالت خودشو قایم می کنه، می تونن به کل داستان دسترسی داشته باشن.

     ولی جان سید نقی خان بروزعلی میرفرندسکی مشغول الذمه روح خبیث می شید اگه نظر که هیچ، خود روح سرگردان را هم موقع خوندن این نوشته ها از یاد ببرید!!!