شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

دنیای ماورائ الطبیعه

سلام برهمه دوستان

و سلام بر آقا رضا

امروز واسه کلیه دوستان دست نوشته ای از عزیز دلم آقا رضا هدیه آوردم.

 

دوش ما را حال خوشی دست داد
سینه ما را عطشی دست داد
نام تو بردم لبم آتش گرفت
شعله به دامان سیاوش گرفت
نام تو آرامه جان منست
نام تو خط امان منست
ای نگهت خواسته آفتاب
بر من ظلمت زده هم بتاب



محکوم به حبس عشق گشتیم
از حکم ازلی ابد گرفتیم
یا علی در بند دنیا نیستم
بنده لبخند دنیا نیستم
بنده آنم که لطفش دایم است
با من و بی من به ذاتش قایم است
دایم الوصفیم اما بی خبر
در پی اصلیم اما بی خبر
نور یعنی انتشار روشنی
تا بساط ظلم را در هم زنی



جاده حیرت بسی پر پیچ بود
لطف ساقی بود و باقی هیچ بود



فای فیض و قای قرب و های هوی
می دهد بر اهل تقوا آبروی
با چراغ وحی بنگر راه را
تا ببینی هر قدم الله را
جمله ادیان ز یک دین بیش نیست
جز الوهیت رهی در هیچ نیست
ذکر مولایم علی اعجاز کرد
عقده ها را از زبانم باز کرد
نام او سرحلقه ذکر منست
کز فروغ او زبانم روشن است
گر نباشد جذبه این من نیستم
این که غوغا میکند من نیستم
از ذکر علی مدد گرفتیم
آن چیز که میشود گرفتیم



در میان مسایلی که با دنیای ماورائ الطبیعه سر و کار دارند صرفا نباید به روح و رابطه با آنها بسنده کرد بلکه آنچه که برخی خرافاتش گویند در این میان میگنجد....مانند انواع ادعیه...دعاها و ضمایم....علم جفر.....شاقول ابو علی سینا و خیلی مسایل دیگر که شاید اندک تفاوتی با علم الارواح دارند اما همگی یکدیگر را پوشش میدهند و چون متاسفانه بسیاری از این مطالب بی خبرند همه را خرافات نامیده اند.....در آینده به شرحی در هر یک میپردازم.....چاکرم...

malayer1385aa@yahoo.com

 

 رضا جان چاکرتم.

نظرات 6 + ارسال نظر
آتنا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام
وبلاگ زیبایی داری.وزیبا نیز می نویسی
امیدوارم موفق باشی.
به عاشقانه های من سر بزن.
منتظر دیدار شما در پارتنون هستم.
سبز باشید و پایدار

اشکمهرکوچولو چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:59 http://ashkmehr.blogsky.com

سلام ٬ امیدوارم خوب باشین ٬ ممنون که پیش من اومدین ٬ شعرهای زیبایی بود ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

رضا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:54

حسین جان بی مقدمه اصل مطلب رو میخوام برات بگم...در مورد روح کلی سایت و وبلاگ هست اما اگه گفتی در چه موردی هیچ وبلاگی نیست ؟...( اعتیاد ) آره داداش...بیا و در کنار این کار یا اصلا یه وبلاگ جدید درست کن و یقین داشته باش که پر بیننده ترین خواهی بود چون اصلا چنین چیزی نیست و خودت خوب میدانی که میلیونها نفر درگیر اعتیاد هستند....از هزار جا هم مطلب برات پیدا میکنم و خودم شبانه روزی آدرستو برای دیگران ارسال میکنم....راستش اگه خودم بلد بودم وبلاگ درست کنم حتما این کار را تا بحال کرده بودم....انواع اعتیاد..روشهای مصرف...روشهای ترک...مضرات....حالات...جرایم مربوطه....داروها ...و هزاران مطلب دیگه....با این کارت بزرگترین خدمت را به نوجوانان و جوانان این مرز و بوم کرده ای....این نامه را در سایت خودت درج نکن....من لیسانس حقوق دارم و یه عالمه کتاب و جزوه در این مورد دارم....ترا به خدایی که میدانم به او معتقدی بیا و این خدمت ارزنده را به جوانان این کشور بکن...حتی میتوانیم با پزشکان کشور ارتباط بگیریم و راهکار از آنها بخواهیم....خواهشا فکر کن و نظر گرانقدر خودتو برام ایمیل کن ..................................................................در مورد کتب مربوط به ماورا الطبیعه و علوم غریبه هم مطلب زیاد دارم اما نیمه مرداد ماه امتحان وکالت دارم و این باعث شده که کمتر فرصت کنم برات مطلب بنویسم اما چون بهت قول داده ام ۱۰۰٪ اینکار را خواهم کرد........حسین جان ایکاش بلد بودم خودم یه وبلاگ درست کنم...مثلا با نام اعتیاد.وبلاگ.کام..................قربان شما ...متظرم...نظرت را بگو که از نان شب برام اهمیتش فوق العاده بیشتره....یا حق

رضا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:09

داش حسین آنچه در مورد اعتیاد گفتم را فراموش کن چون همین الان در گوگ سرچ کردم و کلی مطلب در این زمینه پیدا کردم....من معذرت میخوام که اوقات شریفتو گرفتم....همان امر متافیزیک را ادامه بده من هم هر کاری بتونم مرد و مردانه برات میکنم....یه بار دیگه شرمنده که بی مطالعه ابراز نظر کردم !!!!! منتظر مطلب از من باش....چاکرتم....رضا از ملایر

سعید دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 http://www.nasleziba.blogfa.com

سلام این قلعه اجنه که گفتی آدرسش کجاست
ما هم می تونیم بریم
منتظر جواب هستم یعنی آدرس اونجا

سلام
این قلعه در استان اصفهان و در کنار شهر جدید مجلسی در فاصله ۷۵ کیلومتری جنوب اصفهان قرار داره.
دوست عزیز امثال این قلعه در سراسر ایران زیاد پیدا می شه.
بهتون پیشنهاد می کنم در اوقات فراغت از نزدیک ترین محل شروع به بازدید و بررسی کنید. چیزهای جالبی دستتون میاد. به امتحانش می ارزه...
موفق باشید.

خفاش شب جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 http://jadoogari.blogfa.com

بچه جان اینا چیه مینویسی . میدونی من کیم . من شاهزاده ی جادوگرا هستم . هر چی وبلاگ از جادو هست همه شاگردای من هستن تو باید بیای از مطالب من استفاده کنی . اگه هم سوالی داری به من بگو تا بهت جواب بدم. من همه ی جن ها و پری ها رو میبینم و همه زیر دست من هستم . حالا کم کم با من آشنا میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد