شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

شهر ارواح

اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

داستان ارواح- قسمت سی ام- داغ کردن

قسمت سی ام

داغ کردن

مسیر جاده ما را به بالای تپه کشاند. از آن بالا متوجه آن سوی تپه شدم. تعدادی از ماموران را دیدم که روی جاده ایستاده و چند نفر را متوقف کرده بودند. در کنار ماموران شعله هایی از آتش زبانه می کشید. من از ترس و وحشت خودم را به نیک رساندم و مانع از حرکت او شدم.

نیک مهربانانه دستی به سرم کشید و گفت: نترس، با تو کاری ندارند. اینها در کمین افراد خاصی هستند. در همین لحظه صدای جیغ و فریاد بلند شد. وقتی نگاه کردم متوجه شدم که یک نفر ایستاده است و از پیشانی اش دود و آتش بلند است. وقتی خوب دقت کردم دیدم سکه گداخته شده ای به پیشانی اش چسبیده است. در همین حال ماموران سکه گداخته شده دیگری را از روی آتش برداشته و بر پهلوی چسباندند. ابن بار صدای ناله و فریادش دشت را پر کرد.

با حیرت به نیک نگاه کردم؛ نیک هم نگاهی به من کرد و گفت: سزای او همین است؛ این سکه هایی است که در دنیا انبار کرده بود و با وجود محرومان و مستضعفان بی شمار در اطرافش، دست رد بر سینه آنها زده بود (سوره تویه/ آیه35) و حق آنها را اداء نمی نمود. نیک این را گفت و به طرف پایین تپه حرکت کرد. من هم با ترس و دلهره پشت سر او به راه افتادم.

هنگامی که به نزدیکی ماموران قدرتمند رسیدیم ترس و اضطرابم چند برابر شده بود؛ اما وقتی راه برای عبور ما باز کردند و ما بدون هیچ خطری از میان آنها عبور کردیم، آرام شدم.

ادامه دارد ...

نظرات 7 + ارسال نظر
marua شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 http://kindness.blogsky.com

سلام وصدسلام به دوست خوب ومهربانم
امیدوارم همیشه برخلاف نوشتنت که درخصوص مرگ هست خوش وسلامت وهمیشه ازصمیم قلبت خوشحال وخندان باشی ولحظات بعدی برات به خوبی باشه - فقط اومدم زودترپیش دستی کنم وسال نوروجلوترتبریک بگم وآرزوکنم سالی پربرکت وپررزق وروزی برات باشه وهمیشه کارهات به راحتی وسهلی انجام بشه ودرهرکاری بهش دست میزنی بخوبی باشه وهمیشه موفق ودرپناه ایزدیکتاباشی.

marua یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:26 http://kindness.blogsky.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم که سال خوبی رو درپیش رو داشته باشی ۰ وپله های ترقی رو درسال ۸۶ طی کنی و اونطورکه آرزوی قلبیت هست برات بشه - نوروزبرتوهم مبارکباد

هیچکس دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:29 http://persia105.persianblog.com

سلام دوست عزیز مزسی از پیغام قشنگتو سال نو مبارک...راستی داستان از خودتون هست یا از یک نویستده دیگه؟

سلام عزیز
سال نو مبارک.
دوست عزیز آنچه که من در این وبلاگ می نویسم برگرفته از کتاب زندگی ارواح در عالم برزخه که مشخصات کامل کتاب را در پست اول داستان گذاشتم. از سوالت خوشحال شدم. بازم بهم سر بزنید.
یا علی

marua سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 14:24 http://kindness.blogsky.com

سلام به دوست عزیزوگرامیم
امیدوارم عیدبرتووخانواده گرامیت مبارک باشه وهمیشه موفق وموید وروزگاربرتوبخوبی وخوشی باشه درسال ۸۶ - عیدت هم مبارک - همیشه آرزودارم خوش وسلامت باشیوهرچی ازخداوندمیخوای بهت بده. درپناه ایزدیکتا

حسن چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 00:34 http://www.arttatr.blogfa.com

امشب نوروز وصلتش را با بهار
جشن می گیرد
شما هم دعوتید
این شادی هزاران بار تقدیم تو باد .
[گل][گل][گل]

marua چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:02 http://kindness.blogsky.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم همه روزها بسان این روزهای عید برات بخوبی وخوشی باشه وعیدت هم مبارک ودرکنارخانواده روزهای خوبی رو سپری کنی.

marua پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:30

سلام
امیدوارم خوب باشی وخوش
نمیدونم چرا پیغام هایی که اینجا میزارم برات ثبت نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد